torsdag 22 juli 2010

Semester, välbehövlig semester!

Hej alla goda o glada!

Jag har haft en välbehövlig semester från bloggandet och jobb, och allt annat;)
Jag har varit iväg med familjen, rest lite och bara tagit en paus.
Mer om vad jag har gjort eller vart jag har varit behöver vi inte ta upp. Jag har bara rest lite i Sverige o utanför;)



På vikt o mat fronten så har det gått väldigt bra. Har tappat kilon och kan till och med sluta min "vikt jakt" eftresom jag har kommit till mållinjen med den jakten. På senaste tiden har jag ätit väldigt lite och tränat nästan förmycket. Vilket min psykolog självklart inte tycker är sådär jätte prima. Ska troligen få börja gå ta prover igen;( För att dem ska kunna ha koll på mig, så att mina ÄS inte går överstyr som sist. Dom tror att dom hr haft koll på mig och min demon, men ack så fel;)

Är tacksam över att jag inte har behövt besöka sjukhuset på min semester.Och ska väl försöka ha såpass mycket självkoll att jag inte kolappsar på något olämpligt ställe. Vill inte hamna på sjukhus med slang i näsan och skit!

Hoppas ni där ute har det underbart såhär mitt i sommaren!
Jag kommer inte att vara så där super aktiv här på bloggen. Börjar jobba om en och en halv vecka igen;( Men jag fortsätter mot ned gång med vikten!

Stay STRONG!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar