tisdag 28 september 2010

Avbrott på tre månader!

Hej!

Förlåt för en dålig uppdatering men har varit allvarligt sjuk och inlagd på sjukhuset. I praktiskt taget sen förra inlägget och tills nu i förrgår. Så jag har valt att inte uppdatera min blogg.

Jag har varit inlåst och blivit tvingad till att få i mig näring. Så jag har lyckats gå upp x antal kilon. Vilket jag avskyr, så nu ska här vikthetsas. Ska gå ner alla kilon igen, på MAX två veckor.

Hatar verkligen sjukhus och att dom alltid ska tycka att man ska en massa saker. Jag vill väga så lite som möjligt, okej? Så låt mig göra det. Jag bryr mig inte längre. Allt jag bryr mig om nu är att kunna gå ner igen. Och det ska jag!

Ska försöka att uppdatera lite bättre nu..Om jag inte hamnar på psycohuset igen..
Hoppas verkligen inte det..

SÅ see u soon!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar