fredag 12 mars 2010

Kaffe är min drog!

Hej alla människor!

Hur mår ni?

Jag mår lite bättre än vad jag gjort dom senaste dagarna. Det positiva med att jag inte har mått bra är att att jag knappt ätit något alls. Det negativa är att jag nästan ätit för lite. Ni vet ju att en del kcal per dag ska man få i sig för att slippa, svimmningar och bland annat att förbränningen ska stanna upp. Så det är "bra" att äta minst 150 kcal/dag för att hålla kroppen i gång. Jag håller ju mig oftast under 500, men ifall jag tränar eller ska träna kan jag äta mer.. för jag vet att jag ändå kommer att förbränna mer än vad jag ätit. Ser alltid till att förbränna 1000 kcal MINST! Per träningspass.

Hur många timmar i veckan jag lägger ner på träning är olika, men oftast över 15 timmar. Förra veckan när jag hade en bra vecka så tränade jag 21 timmar o 30 min sammanlagt. Kan nog öka på så att jag minst tränar 30 timmar på en vecka.

Nu ska jag ut på en promenad. Skönt att våren äntligen verkar vara påväg;)
Längtar tills man kan dra ut till joggingspåren ute i skogen igen. Lättare att träna länge då;)


Ta hand om er=) Tillsammans är vi starka!

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar