måndag 22 mars 2010

Vilken fail helg ;(

Ohoj alla goda människor!


Min helg har verkligen inte varit den bästa. Jag har fail´t så himla mycket att jag inte borde visa mig bland folk. Har svullat i mig både det ena och det andra. SÅ himla ÄCKLIGT! Men jag ska inte hänga upp mig på det!
Får köra hårdare tag från och med nu.

Våran verkar äntligen vara påväg:) Känns underbart! För jag hatar, innerligt, verkligen hatar snö o blask. Man blir blöt och kall(kallare än vanligt).Och man har inte så stor lust att ta två timmars promenader, men nu, nu är våren här och jag kan njuta av milslånga promenade. Både på dagarna och på kvällarna;)

Just nu väntar jag på att mitt kaffe ska ha kokat klart;) efter det blir det promenad i solskenet;)

Stay strong!

With love/ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar