måndag 15 mars 2010

Mitt tips!

Hejsan alla godingar;)

Här kommer jag med ett fiffigt tips: SILICA

För er som är som jag, så är mitt hår ett problem som jag hela tiden blir påmind av.
Jag tappar en massa hår, hela tiden;( Inte alls kul. Men jag har hittat ett naturläkemedel som heter SILICA (de är för hud,hår och naglar). Som jag har börjat ta, och de gör verkligen susen;)Tappar inte alls lika mycket hår, och mitt hår ser ut att må bra:)

Ett plus sedan är ju att dessa tabletter stärker naglarna och hjälper dig att hålla huden fräsch;)

Och sedan kan man tillsammans med SILICA tabletterna hjälpa till extra med hårinpackningar och sådant. Använd alltid balsam för det får håret att se friskare ut.

Ofta kan man se eller märka på personer som har ÄS att dom har väldigt dålig hårkvalité. Så komihåg att sköta håret så kanske du slipper misstankar osv.

Det är så jag döljer mina ÄS;) bland annat:)
Har du hår som ser välvårdat ut så är ju det en misstanke mindre;)

Ett sätt att dölja hjälper dig att kunna fortsätta gå ned i vikt;)

Girls,tillsammans klarar vi det här<3

Må väl!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar