måndag 15 mars 2010

Vikt jakt!

Hallå alla människor!

Hoppas ni har en underbar dag;)

Själv är jag dunder förkyld:( Igen!
Är sjuk jämt. Och det är så himla tråkigt;(
Bästa med att vara sjuk är ju att aptiten knappt finns:) loveli!

Jag har bestämt mig för att påbörja en "vikt jakt". Det går ut på att man bestämmer hur många kilon man vill gå ner under en "vikt jakt", och sedan så försöker man nå sitt mål så snabbt som möjligt!
Så alltså, om vi säger såhär:
Jag vill gå ned 8 kg under min "vikt jakt", då gör jag allt för att gå ned dessa 8kg. Om det så blir att träna 12 timmar om dagen så ska jag "jaga" nedgången.

Vilken vikt man jagar kan skifta från gång till gång. Sist så "vikt jaga" jag endast 3kg. Och lyckades med det ganska snabbt;)

Så nu sätter min "VIKT JAKT" igång. Från och med idag!

1kg []
2kg []
3kg []
4kg []
5kg []
6kg []
7kg []
8kg []

Start: Måndag den 15/3
Mål:

Så för er som vill, följ min "vikt jakt" och så ser vi hur snabbt jag klarar av att bocka av kilos;) Kommer väga mig varje morgon och sedan föra in resultat för varje hel kg (1kg) som jag gått ned!

Håll tummarna!

Be good, be thin!
Stay STRONG!

Love
/A

1 kommentar:

  1. sv: du har rätt, ska forstätta kämpa! Åt helvete med alla snedsteg.

    SvaraRadera