onsdag 26 maj 2010

Sunshine :)

Hejsan världen!

Vilken härlig dag:)
Känns som att jag har aknat på rätt sida idag:) Vilket är välbehövligt;)
Ska senare ner och träna på gymmet och ikväll blir det en långpromenad. Härligt!

Jag har inte hunnit väga mig idag, vilket ger mig lite panik och ångest! Måste väga mig senare:) Och på tal om psykiskt måeende så vill min galna psykolog att jag ska lägga in mig! Och det tvärvägrar jag självklart för jag vill inte ha en massa vuxna som sitter och granskar mig när jag ska äta. Äta? jag vill inte äta! Och om jag skulle hamna på avdelningen igen så skulle jag inte ha något val:S
Så nej! Inget sjukhus här inte! Ska göra mitt bästa för att hon inte ska fixa vårdintyg på mig...:O

Hur som haver;) så ska jag lägga in min "vikt jakt" nu!

8[X]kg
7[X]kg
6[X]kg
5[X]kg
4[X]kg
3[]kg
2[]kg
1[]kg
Jag har endast tre kilo kvar:D:D Wiiihoo!
Tycker det har gått snabbt att gå ned dessa kilon! Nu återstår tre kilo.. Jag måste gå ned dessa med;)

Come on girls! We can do it!
Stay strong!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar